Procedure

Dierenverzorging aan huis

Zodra u contact met mij opneemt kom ik graag bij u langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Tijdens het kennismakingsgesprek kan ik alle wensen met u bespreken en ik kan ook de leefomgeving van uw betreffende dier goed bekijken. Tevens vullen we samen het intakeformulier in. Daarin wordt goed genoteerd wat uw wensen zijn met betrekking tot de verzorging. U kunt op dat moment uw huissleutel afgeven of bepalen dat ik het later op kom halen.

Mocht u liever eerst een globale indicatie telefonisch of per mail willen, dan kan dat uiteraard ook.

Na het gesprek bij u thuis ontvangt u van mij per email het intakeformulier met alle gemaakte afspraken en de algemene voorwaarden. Het bedrag dient uiterlijk 14 dagen voordat de verzorging begint overgemaakt te zijn. Indien er nog extra kosten bij zijn gekomen (bv dierenartsbezoek, langere parkeerkosten dan berekend of u blijft langer weg), dan krijgt u achteraf nog een factuur met het resterende bedrag toegestuurd. Het is altijd mogelijk om te annuleren, ik bereken geen annuleringskosten.

Ik houd tijdens de verzorging per dag een verslag bij. Na uw vakantie krijgt u uw sleutel zo spoedig mogelijk terug (ik kom langs of ik geef het aan de buren of ik doe de sleutel door de brievenbus) of ik houd de sleutel voor andere keren.

Kortom,

  1. - Email of telefonisch contact.
  2. - Kennismakingsgesprek/wensen bespreken/ intakeformulier invullen/ wellicht geven van huissleutel.
  3. - U krijgt per mail ingevulde intakeformulier en algemene voorwaarden.
  4. - Betaling graag uiterlijk 14 dagen voordat verzorging begint.
  5. - Annuleren is altijd mogelijk, ik bereken geen annuleringskosten.
  6. - Tijdens de verzorging wordt er een verslag gemaakt.
  7. - Na de verzorgingsperiode kan er een factuur voor bijkomende kosten gestuurd worden.
  8. - Na de verzorging van de dieren breng ik sleutel zo spoedig mogelijk retour.